Met het groot verlof in aantocht en mensen die een vliegvakantie boeken, lijkt ons dit wel een geschikt moment voor dit artikel. We waarschuwen al dat dit een controversieel artikel wordt. Hier bij wakkernieuws.be zijn we dan ook niet vies om onderwerpen aan te snijden die in de MSM niet aan bod komen.
Het eerste wat u zal opgevallen zijn, is dat u uw reis een pak duurder moet betalen. Brandstoffen zijn hard in prijs gestegen. Zo’n 50% van uw ticketprijs is om de brandstof (kerosine) te betalen. Dus vliegtuigmaatschappijen kunnen niet anders dan hun prijzen verhogen. Wat zich natuurlijk laat voelen als u reisje boekt met de vlieger. Maar is dat wel zo?
Vliegtuigen zijn zo ontworpen dat ze zo veel mogelijk passagiers en bagage kunnen meenemen. Een grote tank met kerosine in de laadruimte betekent natuurlijk veel minder plaats voor bagage en dus ook minder passagiers. De kerosine wordt dan ook niet opgeslagen in grote tanks, maar in de vleugels.
Als we nu als voorbeeld de Airbus A380 nemen, één van de grootste vliegtuigen die bestaan. Volgens hun eigen documenten kan die tot 323.525 liter kerosine tanken. Kerosine die dan allemaal opgeslagen wordt in de vleugels. Dat komt neer op 260 metrische ton ofte 130 ton kerosine in iedere vleugel. 130 ton!!! Dat is ongeveer het equivalent van 13 dubbeldek bussen per vleugel.
Het voltanken gebeurt via een slang die verbonden is met ondergrondse tanks en duurt ongeveer 45 minuten. Dat betekent dat ze in die 45 minuten 16 trucks (zoals degene die bij u thuis mazout komen leveren) met ieder 20.000 l in die vleugels moeten pompen. Als je hier kritisch over nadenkt, zie je direct dat hier een aantal zaken niet kloppen.
Die vleugels zijn heel dun. Als die hol zijn, kan daar onmogelijk zoveel kerosine in passen. Mocht daar echt meer dan 323 duizend liter kerosine in passen, zou dit veel langer duren dan 45 minuten om een vliegtuig vol te tanken. Om die in 45 minuten vol te tanken met 323.525 liter kerosine zou men dus 7189 liter per minuut in die vleugel moeten spuiten. Vergelijk dat met de tegendruk die een brandweerman ervaart als die aan het blussen is. 7189 liter/minuut zou nog een veel grotere druk betekenen. De vleugels zijn gemaakt uit aluminium, die zouden deze druk niet aankunnen.
Als we het bovenstaande samenvatten betekent dit dat er in de vleugels niet genoeg plaats is voor al deze kerosine. Mochten deze toch met zoveel kerosine gevuld worden, weegt dit alleen al 130 ton wat enorm veel energie zou vragen om op te stijgen. En dit in combinatie met het vulproces. Als je hier eens over nadenkt, kunnen we enkel besluiten dat dit totaal nergens op slaat.
Wat gebeurt er als je je verplaatst met een grote hoeveelheid vloeistof? Waarom maken ze de tank in uw wagen niet groter zodat je veel verder kan rijden voor je opnieuw moet tanken? De uitleg is simpel. Een veel grotere tank zou ook veel meer gewicht aan benzine betekenen. Dit extra gewicht zou dan ook voor een veel hoger verbruik zorgen. Iedereen weet ook dat je de laadbak van een pick-up auto niet moet vullen met water want eens je begint te rijden zou dit enorm beginnen klotsen wat het rijden bijna onmogelijk maakt. Hetzelfde zou gebeuren door het klotsen van de benzine in een grote benzinetank.
Stel u eens voor wat er zou gebeuren met een vliegtuig dat moet landen met duizenden liters kerosine in de vleugels. Iedereen die al eens gevlogen heeft, weet dat vliegtuigen heel zacht landen zonder plotse zwenkingen te maken. Met vleugels volgepompt met kerosine zou dit onmogelijk zijn.
Laten we dan eens onder de loep nemen hoe een vliegtuig werkt.
Hoe beweegt een vliegtuig door de lucht? De ventilatorbladen zuigen lucht aan die tegen veel grote snelheid terug uitgeblazen worden door de uitlaat. Denk hierbij aan de wet van Newton: voor iedere actie is er een even grote tegenreactie. Wij hebben dat in school geleerd met een skateboard. Ga op een skateboard staan en duw u af tegen de muur. Met de kracht dat jij duwt, gaat die muur even hard terugduwen waardoor je vooruit beweegt. Hetzelfde principe dus dat vliegtuigen gebruiken. Zonder al te technisch te worden. De lucht volgt een weg door een reeks compressoren en vlak voor deze lucht de verbrandingsturbines ingaat, wordt deze gemengd met kerosine. Je zou denken dat het hier vooral de kerosine is die verbrand wordt voor de nodige energie op te wekken. Dit is echter niet het geval.
De geperste lucht is verantwoordelijk voor 90% van de stuwkracht van een vliegtuig.
Het kost dus veel energie (kerosine) voor een vliegtuig om op te stijgen, maar eens dat dat vliegtuig in de lucht is, vliegt dat voor het grootste stuk op geperste lucht. U moet dus dure vliegtuigtickets betalen voor onbestaande kerosine te betalen.
https://www.bitchute.com/video/0lRGN87C3LnC/
Chemtrails
Het volgende deel van dit artikel is pure speculatie. We hebben daar geen enkel bewijs voor. Dat is gewoon ons logisch verstand dat we aan het werk zetten als we nadenken over het eerste deel van dit artikel.
We raden u aan om eerst één van onze vorige artikels over chemtrails te lezen voor u dit artikel verder leest.
Iedereen kent de witte strepen die vliegtuigen achterlaten in de lucht. Volgens officiële bronnen is dat gewoon een combinatie van waterdamp en CO2. Volgens de complotdenkers heeft dit hier niets mee te maken en worden we besproeid als insecten met zware metalen en chemicaliën.
Zoals we uitgelegd hebben in het artikel dat we hierboven gelinkt hebben, is de uitleg dat die witte strepen die we zien gewoon condensatiesporen zijn zever in pakjes. Hoe komt het dan dat sommige vliegtuigen wel zo’n wit spoor nalaten en andere niet? Waarom blijven sommige van die witte sporen wel hangen en anderen niet? Je zou kunnen zeggen door de temperatuur. Op grote hoogte kan het veel kouder zijn waardoor die condensatie bevriest waardoor ze beter zichtbaar wordt en het ook veel langer duurt voor de terug verdampt is. Maar dan verwijzen we u graag naar 12:10 in de video hierboven. Hier ziet u iemand die waterdamp zichtbaar maakt op kamertemperatuur.
Uit het eerste deel van dit artikel weten we dat de vleugels volgetankt worden met een vloeistof. We weten ook dat dit nooit zoveel vloeistof kan zijn zoals men beweert. En we weten ook dat vliegtuigen eens ze in de lucht zijn voor 90% op geperste lucht vliegen en dus bijna geen kerosine meer nodig hebben.
Wat als men in die vleugels helemaal geen kerosine tankt maar de vloeistof die nodig is voor de chemtrails? Lijkt dit te ver gezocht? Volgens ons niet.
Het is voldoende om regelmatig in de lucht te kijken om te beseffen dat men wereldwijd aan geo-engineering doet door het sproeien van chemtrails. Als die vleugels vol zitten met kerosine en het vliegtuig en laadruimte vol met passagiers en bagage, waar vindt men dan nog de plaats voor de vloeistof voor de chemtrails? Gezien het aantal chemtrails dat we wereldwijd zijn, moeten er vele miljoenen liters in de lucht gesproeid worden.
Volgens ons is er maar 1 antwoord mogelijk: de vloeistof die in de vleugels gepompt worden is geen kerosine maar de vloeistof voor de chemtrails.
Vliegtuigen vliegen voor 90% op geperste lucht en hebben dus maar een fractie van de kerosine nodig dat beweerd wordt. Dan zal men nog wel ergens een plaatsje vinden om deze kerosine op te slaan. We weten ook dat er heel veel technologie voor ons verborgen gehouden wordt. Eén van die technologieën is anti-zwaartekracht. We willen zelfs niet helemaal uitsluiten dat deze technologie gebruikt wordt om vliegtuigen te laten vliegen.
Piloten hebben gans een opleidingsproject gevolgd vooraleer ze piloot kunnen worden. Die zijn dus ook door een indoctrinatie gegaan. Soms lezen we online reacties van hoe het mogelijk is dat piloten in staan zijn om ons te besproeien met zware metalen en chemicaliën. Mogelijk weten die niet beter. Door hun indoctrinatie stellen ze zich geen vragen en zijn ze er waarschijnlijk zelf ook van overtuigd dat die vliegtuigen wel volgepompt worden met kerosine en dat deze laatste ook zorgt voor die witte strepen. Gewoon condensatie dus. Zich niet bewust van de chemtrails.
Het spreekt voor zich dat die vloeistoffen voor de chemtrails ook moeten betaald worden. Dus als u uw vliegtuigticket koopt, betaalt u niet voor de kerosine maar voor de vloeistof voor de chemtrails. Is dit niet precies hoe de elite tewerk gaan? Zie wat er gebeurd is. Overheden hebben massale hoeveelheden vaccins besteld vooraleer die geproduceerd werden. Dus de belastingbetaler is opgedraaid voor alle onderzoekskosten e.d. Belofte was dat eens de vaccins op de markt kwamen deze tegen kostprijs zouden verkocht worden. Jaja, tegen kostprijs. Dat zien we nu bedrijven als Pfizer plots miljarden en miljarden winst maken.
Zoals we als meermaals schreven, wordt u gans uw leven dood belast. Mochten al deze belastingen effectief gebruikt worden voor onze wegen, gezondheidszorg, onderwijs,… hadden wij de beste wegeninfrastructuur denkbaar, gratis gezondheidszorg en een onderwijssysteem om U tegen te zeggen. In de praktijk is het net het tegenovergestelde omdat dit geld voor totaal andere zaken gebruikt wordt; zaken die het daglicht niet mogen zien.
Er is geen geld om de zorg te versterken, maar er wordt wel wereldwijd in ijltempo 5G uitgerold. Wij betalen dus belastingen om onze eigen digitale gevangenis te bevestigen. En we vrezen dat het hier niet hetzelfde is. Wij betalen duren vliegtuigtickets zogezegd om de prijs van de kerosine te dekken. Terwijl dit geld in realiteit gebruikt wordt om ons te laten besproeien als insecten.
Nog een paar bedenkingen die we hebben. Tijdens de zomer van 2020 lag bijna gans de wereld plat met covid. Grenzen die gesloten waren, er werd afgeraden om te reizen wegens te gevaarlijk. Er was toen veel minder vliegverkeer dan anders. Hoe komt het dan dat we toen ook chemtrails zagen?
Dan heb je de lage kosten maatschappijen als Ryanair. Officieel besparen die kosten door te vliegen via bv. Charleroi i.p.v. via Zaventem. Zijn die misschien goedkoop omdat die effectief de denkbeeldige kerosine niet volledig doorrekenen? Worden die extra betaald om die chemtrails te sproeien waardoor ze dan goedkopere tickets kunnen aanbieden?
Wist u dat vliegtuigen over een sproeisysteem beschikken om kerosine (chemtrailvloeistof?) te lozen via een sproeisysteem? Dus die beschikken over een sproeisysteem voor de chemtrails.
Om kerosine te kunnen lozen, hebben Boeing 747’s aan de uiteinden van hun vleugels sproeiers. Melkert: ‘Die zijn zo ontworpen dat de brandstof vernevelt. Zo verdampt het merendeel van de uitgespoten kerosine voor die de grond raakt.
En laatste bedenking is iets wat een tijd geleden ook de MSM haalde. Vliegtuigen worden sloten toegekend om op te stijgen en te landen. Blijkbaar zijn er een boel vliegtuigen die leeg rond gevlogen hebben kwestie om hun sloten niet te verliezen. Kunt u zich de kosten voorstellen dat dit met zich meebrengt? Lege vliegtuigen die ik weet niet hoeveel kerosine gebruiken om dan zonder passagiers rond te vliegen? Dat wordt natuurlijk een heel ander verhaal als die voor 90% op geperste lucht vliegen en misschien nog betaald worden ook om ons met chemtrails te besproeien.
Zoals we hierboven schreven: dit zijn allemaal gissingen. We hebben hier nergens harde bewijzen voor. Het enige wat we kunnen zeggen is dat als je hier over nadenkt: het verhaal van de kerosine in de vleugels klopt gewoon niet. We worden al heel ons leven over van alles en nog wat voorgelogen. En we vrezen het al het bovenstaande iets is om mee op die lijst van leugens te zetten.
Wie een beetje zoekt die vindt meteen voldoende info hierover en als je uw gezond verstand gebruikt merk je dat dit allemaal waar is, dat wij als insecten besproeid worden.
Download eens enkele vliegtuig apps waar je kunt zien welke vliegtuig boven je hoofd vliegt en waarnaartoe, je zult zien dat vliegers die chemtrails spuiten niet op deze radar app aanwezig zijn!
Bizar vind je niet!
Volgende keer als je op reis gaat, luister naar de motoren, 10min na het opstijgen ongeveer, als hij op cruis hoogte is, dan hoor je een ander geluid die de motoren maken (ze gebruiken brandstof enkel bij opstijgen en landing)
Question everything!!
Of het nu chemische sporen zijn of niet, ze zijn er en ze worden door vliegtuigen gemaakt, militaire vrachtvliegtuigen en andere. Hoe weet ik? Door naar de lucht te kijken. Deze wolken hangen laag en volgen steeds een rechte lijn. Zelfs als ze uit mekaar waaieren blijven ze nog in een rechte lijn lopen. Ze maken soms patronen die rasters vormen, wat niet overeenkomt met het traject van een lijnvliegtuig. Ik zie ze elke dag bezig en ik merk ze ook in films en reportages van landen in de hele wereld. Ze zorgen ervoor dat de zon gesluierd is en dat over de hele lucht een soort van witte waas hangt. Een helder blauwe lucht bestaat niet meer. Een prachtige zonsondergang evenmin. Deze sporen kunnen niet vergeleken worden met die van vroeger die veel fijner en hoger in de lucht zaten en snel oplosten. En wat die kerosine betreft, die wordt gedumpt voor het landen. Als je de auto laat buiten staan kan het zijn dat die dan met een kleverige, olie-achtige smurrie bedekt is. Ik zou niet weten waar die anders van zou komen dan uit de lucht. Ik geloof nog steeds meer in mijn eigen ervaringen dan in de wetenschap.
https://www.slideshare.net/a4amediarelations/ticket-breakdown
Fuel kost slechts 21% van de ticketprijs, geen 50%.
En hoewel lucht verantwoordelijk is voor 90% van de stuwkracht moet deze wel eerst samengeperst worden, wat energie en dus fuel kost en doet die 90% lucht niets als ze niet wordt verlengd met 10% fuel. De claim dat een vliegtuig geen fuel verbruikt na het opstijgen, klopt dus niet. De stuwkracht blijft nodig om de luchtweerstand te overwinnen, die luchtweerstand is heel hoog bij de snelheden die nodig zijn om een vliegtuig in de lucht te houden.
Mogen we u a.u.b. vriendelijk verzoeken om dit artikel eens opnieuw te lezen. De opmerkingen die u aanhaalt is nu precies wat we in dit artikel geschreven hebben. Een vliegtuig verbruikt veel energie (kerosine) om op te stijgen. Maar eens in de lucht is dat inderdaad 90% geperste lucht en 10% kerosine. We hebben helemaal nergens geschreven dat die dan totaal geen kerosine meer gebruiken.
Kernboodschap van dit artikel is u blijkbaar ontgaan. Er wordt zogezegd veel meer kerosine in de vleugels gepomt dan dat daar ooit kan in passen. Die onbestaande kerosine wordt wel doorgerekend in uw ticketprijs. Of de kerosine nu 21% van de ticketprijs is of 50% doet niet ter zake. Ze zijn u voor iets aan het laten betalen wat niet verbruikt wordt.
Dane Wigington voert al jaren actie tegen geoengeneering.
Zijn docu ” the dimming ” en andere info , patenten, documenten en diens meer, vindt je
op zijn website ” geoengeneeringwach.com ” .
Een 6 tal jaar geleden, toen de censuur nog niet zo allesoverheersend was , heb ik websites bezocht van ” fabrikanten van flares ” die op de vleugels van kleine toestellen worden gemonteerd.
Dat ook passagiersvliegtuigen ons besproeien met ” nano-rommel ” zou mij niet verbazen.